{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔

💔
دیدگاه ها (۲)

......!

شاید ما جای دیگری مرده ایم و این دنیا جهنم ماست😞💔🔗

این روز ها خیلی ها زندگی نمی کنند !فقط ادامه می دهند !💔🍂.

دنیا پرشده از یه سری ادمهای بی ذات و بددل #پندانه #انگیزشی #...

✲ باد می وزد…میتوانی در مقابلش دیوار بسازی یا آسیاب بادیتصمی...

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط