حاجی جدیدا بیشتر تو کپشن کصشر مینویسما کلا کپشن خالی دیگه
حاجی جدیدا بیشتر تو کپشن کصشر مینویسما کلا کپشن خالی دیگه نمیزارم حتا اگه بیام کلا روزمو واستون تعریف کنم راستی بهتون گفتم منو رفیقم گوجو و گتو اصفهانی ساختیم ؟
- ۱.۷k
- ۲۹ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط