{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید ک عصبانیتمو سر تو خالی کردم...❤️‍🩹

ببخشید ک عصبانیتمو سر تو خالی کردم...❤️‍🩹
ببخش🎶🚬
دیدگاه ها (۰)

🧸عادی شده برام...🖤

🚬🎶خیر ندیدم مامان ...🪦

دوهزار تا ک ن ♾️ پر دردم 🚬

جوری که عصبانیتمو خالی میکنم

نمیدونم...یادم نمیاد عصبانیتم رو سر کسی خالی کرده باشم...شای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط