{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد باختن

درد باختن
دیدگاه ها (۰)

یادت میوفته بابات هم مثل خودت یه پسر با کلی ارزو بود

مادرم میخندد. پدرم میخندد.

نیمار

باختن دستات انگار قماره!

ببین بیدار میمونم بازی رو نگاه میکنم ولی به خدا اگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط