گل شقایق
ببین!من خودکشی میکنم!
تیک می تو سیبری!پیلیزززز
به خدا یه درجه با جهنم فاصله دما داریم.
آقا من نه ساعت خوابم با ایران جوره نه فارسیم خوبه نه چو.. شبیه ایرانیا ام نه دما این هوا برام مناسبه.
پاشین بریم روسیه یه سزار و ژنیا موتور سوار براتون گیر بیارم خودم تو خونم تو سیبری با سگ سرما خورده (خواهرم) چای بنوشم(اصالت ایرانی فراموش نشود)
دارم آب میشم به قران(تازه اول گرماست)
But our breaths are very heavy.
تیک می تو سیبری!پیلیزززز
به خدا یه درجه با جهنم فاصله دما داریم.
آقا من نه ساعت خوابم با ایران جوره نه فارسیم خوبه نه چو.. شبیه ایرانیا ام نه دما این هوا برام مناسبه.
پاشین بریم روسیه یه سزار و ژنیا موتور سوار براتون گیر بیارم خودم تو خونم تو سیبری با سگ سرما خورده (خواهرم) چای بنوشم(اصالت ایرانی فراموش نشود)
دارم آب میشم به قران(تازه اول گرماست)
But our breaths are very heavy.
- ۲۱۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط