{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- به علمدارت بگو من از قلم افتاده ام

- به علمدارت بگو من از قلم افتاده ام
یک دل و یک حسرت و
یک کربلا یک اربعین...(:💔
دیدگاه ها (۰)

-خواستم‌امسال‌اربعین-کربلاباشم..💔جاماندم🥀

بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا💔ایشالا که حسرت زیارت اباعبدالل...

هر چه درک میشود واقعه کربلا بیشتر، دل داغی و جوشش خون در رگه...

#حسین #محرم #کربلا #دلتنگ_کربلا #اربعین#شهادت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط