{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو فقط کسایی مث من درکش میکنن

اینو فقط کسایی مث من درکش میکنن
دیدگاه ها (۱۱)

منو دختر داییم دقیقا همینیم😂

وای بدترین حس دنیاااتازه فکن بعدشم باید بری مدرسه😑

تا اخر ببینید🤣🤣🤣

اینو فقط کسایی که رفاقتشون بالای ۵ ساله درک میکنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط