{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه‌ هاااا حمایت خیلی کم شده ازتون ناراحتم تا از دلم در ن

بچه‌ هاااا حمایت خیلی کم شده ازتون ناراحتم تا از دلم در نیارین فعالیت نمیکنم
دیدگاه ها (۰)

راستی بابت 220تایی شدنمون ممنونم

بچه‌ ها چرا پستام لایک نمیکنین؟

هم اکنون پشماااااااااااااااااااااممممممم جوفتشونو میخواااااا...

بچه ها حمایت هاتون خیلی کمه!😔تا خوب نشده فعالیت نمیکنم😭😣😣

حمایت هاتون خیلی کمه من ناراحتم الان ازتون 😔#باچیرا#قفل_آبی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط