{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا زنده ام ، چون کوه پشتت ایستاده ام.

تا زنده ام ، چون کوه پشتت ایستاده ام.
دیدگاه ها (۳)

دلتنگ همتونم.همیشه دلتنگ رفته ها نمی شویم.

بعضی وقتها که حس پوچی تمام منو در میان میگیره .میایی چه زیبا...

پشتت به کی گرمه؟😎

درم پشتت ببند😂🙂‍↔️

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط