{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا آدم نمیشن

بعضیا آدم نمیشن
دیدگاه ها (۰)

نیشمو چجوری ببندم؟ 😐

زیر این پستم کامنت گذاشته برید پاره پارش کنید

اگه بیوفتی توش قطعا کارت تمومه!

ییییییسیسسسسسسسس

'بعضیا رفیق نمیشن خون میشن میرن تو رگات.'

بله بعضیا جوری نقش بازی میکنن که اگه خودشونم اعتراف کنن ادم ...

نمیشن... هیچوقت نمیشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط