{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شوخی قشنگی بود💚✨️

دیدگاه ها (۰)

سوال مزخرفی ک صد بار از خودم میپرسم چی تو گذشته ات پنهون کردی ک موندی ت گذشته

قشنگه

مح دوست داری پستاشو لایک کننننن💚🫂

اشکال نداره کسی ب درد و دل نیاز داش من اینجام:)💚

بزار یادت بیاد که....

‌‌قشنگی ادما به وفاست دنبال قشنگی چهره نباش:)🍻!

درسته که پایان قشنگی نداریم𓂃 ·ولی داستان قشنگی داریم🫡❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط