{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آه.‌..

آه.‌..
زیبایی میبینم...
دیدگاه ها (۲۱)

دلیل پست نذاشتنم :

ترجمه : چیزایی که حق دست زدن به لبم رو دارن

آهاین حجم از گشادی و تنبلی محال است...

زیبایی میبینم#کلیپجهت#فان

"چون که این آدمها روح زیبایی دارند که من انعکاس روح خودم را ...

اه ه اه اه اه 😂🤌😄🔞😹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط