{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با من‌میگن مردم و نا امید میکنی...

با من‌میگن مردم و نا امید میکنی...
دیدگاه ها (۰)

خدایا....

دشمن کلافست

همه اونایی که عربده میکشیدید.

ازتون خواهش دارممم

♦️پایان فعالیتسوال پست:وقتی نا امید میشی چیکار میکنی؟

اگه اعضا اینو ببینن از استی ها نا امید میشن***حمایت میکنی نا...

از نا امید هم نا امید ترم🥹🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط