{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من این دوتا رو بیشتر از کاپل اصلی دوست دارم✨️

من این دوتا رو بیشتر از کاپل اصلی دوست دارم✨️
@nil.90
دیدگاه ها (۶)

دلم قراره خیلی براشون تنگ بشه🤧🎀@nil.90

آمین گفتن دو رامی🛐🫠@nil.90

انقدر که خانومی پاک مهربون بودا🫠@nil.90

را ایک و سه نا دلم براتون تنگ میشه🌷✨️@nil.90

خیلی این دوتا رو دوست دارم

ولی این دوتا رو خیلی دوست دارم💔🖤

من این دو تا رو از کاپ اصلی بیشتر دوست داشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط