{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌🍎  ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌🍎  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
دیدگاه ها (۰)

★. . قرار بود دیگه ادیت نزارم ولی مگه میشه واسه تولداتون ادی...

You know I feel that way. sometimes :)✯‌‌‌‌‌ ‌  ✨

صد تایی شدم هوراااا

درخواستی از بلو لاک

بچه ها از من یاد بگیریدالتن دیگه ازم بدش نمیادشایدمدوستشدیما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط