{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تبریک احد ناس به گا رفتم 🤡

تبریک احد ناس به گا رفتم 🤡
دیدگاه ها (۳)

ازتون ممنونم ✨♥️

دارم برای اینم گریه میکنم ای خدااااا 😭

خیلی قیشنگههههههه

این بچه هم که یا داشت یکی میزد یا رو مود آهنگ بود یا داشت فو...

بچه ها یک میلیون پولمو به گا دادم🤡😃رفتم باهاش اکسسوری خریدم ...

دارم بگا میرم تقریبا به گا رفتم ولی خو

روز دوم زبان خوندن تو خونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط