{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگ دپرس نباش💔

دیگ دپرس نباش💔
دیدگاه ها (۰)

"جای مغرم باید دلم بگیره الزایمر" 💔:)

اهنگ قفلی

خداجون دیگه چی میخای ؟!کم مونده بمیریم :)

فقد ظاهر میکنم خوشحالم :( ولی حالم خیلی بدع 🥲💔

میدونم به ارزوت رسیدی؟متاسفمدیگ نباش چون نیستم

#تنهایی #عشق #ترکی #alone #love #دپرس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط