{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شکستن قلب آدما تاوان داره مشتی

دیدگاه ها (۱)

. کم حرف میشی وقتی نمیفهمنت

کاشکی میشد به ادما یاد داد که شکستن قلب و روح کسی زندگی خودش...

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

میگن قلب ادم ها نظرگاه خداوند....واسه همین شکستنش تاوان دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط