{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداییش نت قورتش میدن آپای ایرانی😧😔

خداییش نت قورتش میدن آپای ایرانی😧😔
دیدگاه ها (۱۹)

مادر شومایم😂😐

یه ساعت نشده استوریش کردم 11 نفر #درخواستی🦋 داشت😂💃🏻🗡

والااااا شانس نداریم ک😑😐

ولاع بخودا نکنه دارم یه غلطی میکنم خودم خبر ندارم؟ 🤔

منم دیگه جایی توی این اپای ملی ندارم🙏

ملت دیگه دارن رد میدن😂امام حسین اخه؟ نت اون بدبختو دیگه چرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط