{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می‌خواستم استوری کنم اما دلم نیومد گفتم

می‌خواستم استوری کنم اما دلم نیومد گفتم
پستش کنم🥲🫀
دیدگاه ها (۲)

این خیلی ادیت قشنگه🥲🫀

فرید کورهانم😎😅

اوخ😎🤣

برتانم😎😅

دلم خواست پستش کنم اصن😌

جهت خنده گفتم پستش کنم🤡🎀✨هیترهای بوزورگسال: ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

یه چرت و پرت جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط