{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چیزی میگم اگه بهم یه لقب میدادین چی صدام میکردید ؟ خیل

یه چیزی میگم اگه بهم یه لقب میدادین چی صدام میکردید ؟ خیلی کنجکاوم البته چند مورد هست که اونطوری صدام کنن ولی نکردن
دیدگاه ها (۷)

یه خیاطیمکن نشه ؟

خودت این کار رو کردی...

حرفی ندارم...

بچه ها میتونم خودم رو بکشممممممممم تتوششششش رووووووووووووووو...

اگه میخواستید یه لقب برام بزارید اون چی بود؟

ولی این دوتا خیلی بهم میان چی میشه یه سریال دیگه هم باهم باز...

اگه بهم بگم سختی یعنی چی میگم شوگا:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط