{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته از کسایی که دورنگ بودن یه با ما خوب پشت ما بد

خسته از کسایی که دورنگ بودن یه با ما خوب پشت ما بد
تنهاوک
دیدگاه ها (۰)

عه جهان دوکا هی این جهان همش فریبه

ارسالی از خوشگلوکم فدات بشه داداشی

غم په خندگ زیان نبی درد په گریوگ

انکه در دل ما بود درد دلش یکی دیگه بود 😑😑🥀😔

کیا اینجوری شدن ؟ یه ایده دارم ولی می خوام کسایی که واقعا خس...

خوب خوب امروز از کسایی که کانفینگ دارن یه خواهشی دارملوطفااا...

راست میگفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط