{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمام شد....😔💔

تمام شد....😔💔

#آجرک_الله_یا_صاحب_الزمان

یا قَدیمَ الاِحسان به حَقِ الْحُسَیْنِ عَجل لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج
دیدگاه ها (۶)

از تابستان پارسال تا امسال ، چه کسی فکرش را میکرد تو دیگر نب...

⁨⁨⁨یادتونهیه دانشجو به مقام معظم رهبری گفته بود آقا دوستت دا...

قدیم جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط