{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاره‌شدم‌سرعوض‌شدن‌لحنش🤣اوبوهتش‌ریخ😂خوبه فوش ندادش

پاره‌شدم‌سرعوض‌شدن‌لحنش🤣اوبوهتش‌ریخ😂خوبه فوش ندادش
دیدگاه ها (۷)

😂😂😔

تولدت مبارک💙🧿🌝

برای ریزش ترس فقط فوش خوبه

شیطان کش/اوسی/مارین یاماچیثلام.سر این ارتم پاره شدم اخر ریدم...

یعنی ببین پاره شدم دیگه این دفع بعد پاره شدم🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط