{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مود؟) به یاد خنده ی سولییی:»»»»»

دیدگاه ها (۲)

چراااااا واقعاااااا:))))) مود ؟!)))!

ولی اون یه نفررررر:))))) مود؟!))))

امااا اون منو فراموش کرده:)))))) مود؟))))

سولییییی قشنگم:))))))) اما اون زیادی زیبا بود:»»»»»

سولییی 😢💘

نمیتونم این ویدیو رو کلیپ طنز در نظر بگیرمسولییی😭😭😭

مود آرمیا از اول فروردین(و خودم) که تلاش میکنن ادای خنده ی ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط