{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خدااس

این خدااس
بچه ها اینو تو ی جنر یوتوبم گزاشته بودم بعد پاک شد و مجبور شدم اینطوری بیارم
.....
پیس بعدم همین طور شد😭
دیدگاه ها (۷)

😂🤣

ایـن مـتـنو کـپی کـن و اسـمتو جـزو اسـمای زیـر بـزار و مـنتش...

okh khoda🥲ghelbm derd geref🥺

کپی کنین و تا ۱۰ شهریور آماده باشین!!

بچه ها اینشاتم رو پاک کردم دوباره ریختم (مجبور بودم💔)بعد میخ...

سلام !!!

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط