{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا من باید اینو ²شب ببینم عاخه🗿💔

چرا من باید اینو ²شب ببینم عاخه🗿💔
این که هیچ چرا نباید هنسفری تو گوشم باشه؟
چرا انقد بدبختم من؟
دیدگاه ها (۵)

سیدددعععععععلیی

اونایی که معنی آهنگو میدونن*🗿

تو نباید گریه کنی تو باید قوی باشه دختر گلم

اینو تو کانا یا گروه رفقاتون بفرستید(حتما شب باشه) فحشت میدن

آخه نصفه شبی چرا من باید اینو ببینم؟؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط