{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصکی از یه عزیزی

اصکی از یه عزیزی
@kim.jihyo : اون عزیز
دیدگاه ها (۰)

چه خبره چتونههههههههههههههههههههههههههههههه؟

چه خبرهههههههههههه بابا من رفتم کپه مرگمو بزارم باز شما پارم...

چه خبره تونهههههههههه

اصکی از یه عزیزی @it4chi : اینم ایدیش

یه عزیزی داریم محتاج دعای شماس برای سلامتیش دعا کنید خدا بهت...

برا یه عزیزی

برا اون دوست عزیزی که میخوست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط