{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولنتاین؟💋

ولنتاین؟💋
🐿: عااا، اکی. من یه قرار دیت دارم.
👤با کی؟
🐿عااا، با لینو.
👤یادت باشه عکسای دیتتونو پست کنی.
🐿عااا، شاید توی خونمون باشیم.
-
جیغغغغغغیلجچنتیسباتجچتی
دیدگاه ها (۲)

Blue baby! My heart belongs to you🌀

وای وای وای

میکاپ توی جنگل با پارمیس🍀اگه از اکسپلور میای حتما یه سر به پ...

ساخت من😅😅

یادت نره:زندگی یه جورایی مثل یه رودخونه‌ست، هیچی ثابت نمی‌مو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط