{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر دلم‌گرفته از این همه بی عدالتی

چقدر دلم‌گرفته از این همه بی عدالتی
دیدگاه ها (۰)

مگه چقدر عاشق عدالتی؟ هاااان؟!

ما بارساییا کلا به این همه بی عدالتی و نا حقی عادت کردیم:)😅💔

این روزا چقدر دلم هواتو کرده امام خوبان 😢😢🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط