{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خواننده هر چی میخونه قشنگه🫠🥹:

این خواننده هر چی میخونه قشنگه🫠🥹:
دیدگاه ها (۰)

:::::::::::::: 🥀💔 :::::::::::::::

قَوی‌تَر‌میشِه‌اوُنکِه‌میخورِه‌[زمین]!-:)″🌘✨:

این آقای خواننده را نمی‌شناسم،نمیدونم چی میخونه، سبکش چیه؟ ...

قشنگ میخونه ولی حیف نمیفهمم چی میگه😂

حتی انیمه ای بومیگو هم قشنگه این بشر همه چی تمومه😊😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط