{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بگم خندتون بند نمیاد😂😂

اگه بگم خندتون بند نمیاد😂😂
دیدگاه ها (۵)

🥲

عررررر

😭😭

خواستم بگم که من گفتگو های ویسگونم بالا نمیاد و پیام های شما...

اگه این شانسه پس ما شاش داریم😭😂😂🤧سوال پست:تا حالا شده تو خاک...

صدا خندتون تهران نی:))... دلم براتون تنگ شده؛:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط