{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی نیمه جونم؛ ضربه تو محکم تر زدی....😅💔😭🖤😊

دیدی نیمه جونم؛ ضربه تو محکم تر زدی....😅💔😭🖤😊
دیدگاه ها (۱)

:)....

🖤😅🚶🏼💔......

😊🖤🚶🏼.....

:)....

اگه یه روز دیدی بدترین ضربه رو به دخترت زدن بدون خودت بدترین...

تو درست به جایی ضربه زدی که خودت در آن زندگی میکردی :(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط