{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس نمیکنین یکم نسبت به پستا کمیم ؟

حس نمیکنین یکم نسبت به پستا کمیم ؟
دیدگاه ها (۵)

عمو رو چیکار کردینننننن😭😭😭💔💔

یه آرتی زدم که اسیده🤡🤣حس میکنم نسبت با قبلی یکم بهتر باشه......

حس ویسگون بعد از اینکه زیر همه پستا نوشت ۵۶سال پیش:😏😏

خب خانوما نسبت هام فالوم کنین نمیکنین سیک و خدافس و هرکی فال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط