{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و مهربانی زیباست ؛💖

و مهربانی زیباست ؛💖
دیدگاه ها (۴)

بی تو در خلوت شب ...؛🥀

دلم گرفته آسمون...؛🥺🥀

🥀🥺

تمام.😉

مهربان باشمهربانی ، زبان مشترک همه دلهاستمهربان که باشی صبحت...

.

زندگی من زیباست زندگی شماهم زیباست?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط