{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ardiya7981 47104207

دیدگاه ها (۰)

من دهه نودی ام ولی همه خصوصیات رو دارم ولی خواهرم دهه هشتادی...

بچه ها میخوام برای رمان شرط بزارم۱۰ کامنت۵۰ لایک

سلوم بچه ها شاید امروز پارت نزارم چون خونه خالمم

غصه نخور مرد ....... والله تعز من تشاء و تذل من تشاء ..... انشاء الله خدا هوای ما ایرانی ها رو داره.

🏴 السلام علیک یا زین‌العابدین (ع)سالروز شهادت حضرت امام سجاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط