{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

helialili 63741214

دیدگاه ها (۱)

جوری رفتار میکنم که به تخممین:/💀🕸

من خرهمح دروغاتو باور کردم:؛🫀🩸

دوستام که هیچ دوستاتم هستن"😄👸

عه واقن:؟!..😁

حقق

دایرکتا بد داغونه

فقط ما خوبیم:)👌🥀سوال پست: بنظرتون گریه نشونه ی ضعفه یا قدرت!...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط