اغوشی کبرای تومینویسم همین جابماند.شاید کسی روزی برایت بخ
اغوشی کبرای تومینویسم همین جابماند.شاید کسی روزی برایت بخواند.کوچکدوست داشتنی،دیدم ک چطوردرلباست خزیدی!مثل پیچکی ک سرمای زندگی ب جانش رسیده است.
دنیافدای شانه ها ودست های کوچکت
دلم میخواهد دراغوش بگیرمت،اغوشی ک برای تو نان واب نمیشود ولی کاش برای توهمه چیز فراوان باشدجزاین همه اندوه.
قهرمان کوچک بزرگ بی نام ونشان
سهم توازاین زندگی بیش باد ک من هیچ نمیخواهم ک هیچ دردی بی پاداش نباشد.اگر صدای من ب خدا برسیجای توفریاد خواهم زد....
دنیافدای شانه ها ودست های کوچکت
دلم میخواهد دراغوش بگیرمت،اغوشی ک برای تو نان واب نمیشود ولی کاش برای توهمه چیز فراوان باشدجزاین همه اندوه.
قهرمان کوچک بزرگ بی نام ونشان
سهم توازاین زندگی بیش باد ک من هیچ نمیخواهم ک هیچ دردی بی پاداش نباشد.اگر صدای من ب خدا برسیجای توفریاد خواهم زد....
- ۱۰.۸k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط