{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اغوشی کبرای تومینویسم همین جابماند.شاید کسی روزی برایت بخ

اغوشی کبرای تومینویسم همین جابماند.شاید کسی روزی برایت بخواند.کوچکدوست داشتنی،دیدم ک چطوردرلباست خزیدی!مثل پیچکی ک سرمای زندگی ب جانش رسیده است.
دنیافدای شانه ها ودست های کوچکت
دلم میخواهد دراغوش بگیرمت،اغوشی ک برای تو نان واب نمیشود ولی کاش برای توهمه چیز فراوان باشدجزاین همه اندوه.
قهرمان کوچک بزرگ بی نام ونشان
سهم توازاین زندگی بیش باد ک من هیچ نمیخواهم ک هیچ دردی بی پاداش نباشد.اگر صدای من ب خدا برسیجای توفریاد خواهم زد....
دیدگاه ها (۰)

عمومی

گوناگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط