{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیییی ...... کسی نمیدونه چه حجم از عصبانیت رو تحمل کردم 🩸

هیییی ...... کسی نمیدونه چه حجم از عصبانیت رو تحمل کردم 🩸❤️‍🔥
دیدگاه ها (۰)

ورق بزن

متاسفم 🖤🙏

از فرشته به شیطان ☠️🖤

ورق بزن

محبت زیادیهمیشه آدما رو خراب میکنهگاهی آدما میرننه برای اینک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط