{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو اصکی رفتم صاحبش نمیدونه شاید تا نیم دقیقه دیگه جرم ب

اینو اصکی رفتم صاحبش نمیدونه شاید تا نیم دقیقه دیگه جرم بده همین 🤣☺️
دیدگاه ها (۱۳)

بخدا نمیدونم اصکی رفتم یا نه دیدم کلیپش خوبه گذاشتمش 😅🥰😘☺️

دیدم ماه کنار درخت حیاطمون خیلی قشنگه چون گفته بودم از روستا...

این اصکی رفتم خوشبختانه صاحب پیج مهربونه جرم نمیده 🤣😘🥰

اینو اصکی رفتم صاحب این کلیپ هنوز نمیدونه بدونه جرم میده 🤣🤣

اینو نمیدونم از کی اصکی رفتم هر کی بود بیاد تو کامنت ها پیشش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط