{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا بس نیس؟

واقعا بس نیس؟
دیدگاه ها (۱۱)

زارت🗿

داش منه😉

عزیزم من از یه بگایی وارد یه بگایی دیگه میشم😍🗿

اره خب....

ولی برای این کاپل واقعا میشه مردبس که کیوتن#nor#norlin

اصلا مهم نیس .. ان شرلی رو واقعا دوست دارم و وایب زندگی کردن...

تعطیلی مجلس؟؟؟واقعا بخاطر شرایط جنگیه؟مگه آتش بس و مذاکره نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط