{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خو مرض داشتی دستاتو اون طوری گرفتی 😑

خو مرض داشتی دستاتو اون طوری گرفتی 😑
دیدگاه ها (۲)

توکیو رنجیرو 🙂

اسم اهنگ ؟😢

سلطان فیک 😐

زیاد حق نبود بخدا 😐

خو ببخشید و مرض دختره رو بدبخت کردییی

مرض داشتی؟😐🙄اگر دَم دستم بودی میدونستم باهات چکار کنم بی‌صاح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط