{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم بد بودن رو بلدم....

منم بد بودن رو بلدم....
دیدگاه ها (۲)

شُمی

سوال پستتا حالا بابل تی خوردی

منم مثل تو بخوام بد باشم بلدم!

منم بد بودنو بلدم ......کیا این آهنگایادشونه ...😪✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط