{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا فکت های دیگر بدرود👋

تا فکت های دیگر بدرود👋
دیدگاه ها (۰)

ای ام سیگما🗿🚬

سیگما باشه🗿🚬

من خودم با حسین میرم ❤️

یادش آلکا قدیم زامبی داشت با دل خوش بازی میکردیم بدون فش هرک...

تا شکار های دیگر بدرود....

تا سم های بعدی بدرود 👋😂👍________#سم #سرطان #ریدم_تو_این_زندگ...

#شاداماد_آسمانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط