{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصد توهین نیست❌️

قصد توهین نیست❌️
دیدگاه ها (۳)

به چشمای تو سوگند💖

😆💔........

داریوش فقط🪄🛐......

........

میشه درتو بزاری تهیونگگگگگگگ(قصد توهین یوخ)

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط