{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما کلا از اینا ندارم اگه باشن خیلی کمن 😑

ما کلا از اینا ندارم اگه باشن خیلی کمن 😑
دیدگاه ها (۱)

یعنی یه روز دیگه نمیتونم نقش اینکه خوشحالم رو بازی کنم ؟‌؟؟

تلاش کن 😊

منم دروغ میگم

،،،،،،،

روزتون بخیر حمایتا خیلی کمن ـ٨ـﮩـ۸ـﮩــــــــــــــــــــــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط