{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پایان هایی که دوست نداشتیم:`)

پایان هایی که دوست نداشتیم:`)
دیدگاه ها (۴)

😂

اسم اهنگ:Black Swan

اسم سریال: در برزخدرسته پایان قشنگی نداشتیم 😭🙃

درسته پایان قشنگی نداشتیم ولی شروعشو هیچ فقط یادم نمیره💔💁🏻‍♀...

درسته ما پایان خوبی نداشتیم اما داستانمون قشنگ بود 🥹💔بیست و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط