{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

™︎ه‍‌‌یچوَقت‌دیࢪنیس،

™︎ه‍‌‌یچوَقت‌دیࢪنیس،
؋‌َقَط‌یه‌وَقتایی‌دیگه،اَࢪزِشِشو ꯭نَداࢪه‍‌؛🖤
دیدگاه ها (۰)

‌My heart is a broken record.! 𝄞

کجایی دختر بابا ؟🖤#مهدیار

'آرامش' خیـالـ است ، ما زاده‌ی دردیـم.!

زخما#یادگاری میشن#دردا تجربه🩶

یه وقتایی هست.....

آدما یه وقتایی دلتو میشکننیه وقتایی همه ی باورتو خراب میکننا...

از دست دادن همیشه بد نیست ولی یه وقتایی از دست دادن یه نفر ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط