{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ندونی دله مو داره تش ایگره سیت...❤️‍🩹🫂

تو ندونی دله مو داره تش ایگره سیت...❤️‍🩹🫂
دیدگاه ها (۰)

🛐🛐

🫠❤️‍🩹(:

یالله و یالله کردم تا گله پیدا کردم 🥺

دلم نیومد تنهای گوش کنم🫠

به قربونت عزیزوم دلوم سیت بونه داره

سیت میگفتم تو بانکت نمیش حساب باز کرد.

شاید خودت ندونی ولی تو تنها دل خوشی منی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط