{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ورژن آمریکاییش جای کره ای رو نمیگیره 👍😀

ورژن آمریکاییش جای کره ای رو نمیگیره 👍😀
دیدگاه ها (۴)

بعد دوساله کامل پست گزاشتم 🥀

تــو... اریــایــی هــســتــی!

ازین کارا زیاد کردم👌😀

هیچکس جای ای رو نمیگیره

ولی هیچ انیمه ای جای توکیو ریونجرز و کارکتراشو نمیگیره

اینم ورژن ترکیش اسم ورژن کره ایش رو کسی میدونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط